Hogyan lehet leszokni a hasit

hogyan lehet leszokni a hasit

Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg.

hogyan lehet leszokni a hasit

Azonnali vagy fokozatos leszokás? Akár egyik napról a másikra, akár fokozatosan szeretne leszokni a dohányzásról, ha az önnek megfelelő módszert választja, akkor sikerülhet! Az alábbiakban az egyes módszerekkel kapcsolatos érveket és ellenérveket olvashatja Teljes leszokás Érvek Ha Ön a teljes leszokás mellett dönt, akkor hamarabb fogja tapasztalni a pozitív egészségügyi változásokat.

Egy dohányos reggeli gondolatai

Már 20 perccel az utolsó cigaretta után normalizálódik a vérnyomás és a pulzus. Már 72 órán belül érezni fogja, hogy könnyebben lélegzik és energikusabb, majd héten belül a vérkeringése is javul.

Ha úgy döntött, hogy egyáltalán nem gyújt rá, akkor kidobhatja a dohányzás minden kellékét.

ha abbahagyja a dohányzást, a nyomás emelkedik

Szabaduljon meg az összes hamutartótól és öngyújtótól. Így remélhetőleg eszébe sem jut majd a dohányzás, de ha mégis, akkor is kisebb lesz a kísértés.

Az ébredés utáni első pár perc fájdalmát sokan megtapasztaljuk. Nem minden reggel indul úgy, hogy frissen vidáman pattanunk ki az ágyból, izgatottan várva egy újabb örömteli napot. Őszintén szólva sokkal gyakoribb, hogy mély álomból ébreszt az óra, és nehéznek tűnik elindítani a napot. Hogy biztosan felkeljek, 10 perces különbséggel én eleve két ébresztőt állítok be a telefonomon. Arról már többször olvastam, hogy ez hosszú távon nem tesz jót az alvási ciklusnak, de ezt nem igazán tapasztalom, szóval ez az infó nem volt rám túl nagy hatással.

Ha Ön hirtelen teszi le a cigarettát, azzal még nem kell egyik napról a másikra lemondania a nikotinról is. Ne felejtse: a függőséget a nikotin okozza, míg a nagyobb egészségügyi kockázatokat a cigarettában található dohány.

Káros Most könnyebb lesz leszokni A dohányosok többsége saját bevallása szerint szeretne leszokni szenvedélyéről, de nem tud. Ennek oka, a nikotin okozta nikotinfüggőségaz orvosi vizsgálatok megállapítása szerint olyan függőséget alakíthat ki, mint a kokain vagy a heroin. Erről leszokni igen komoly testi és lelki megterhelést jelent.

A nikotinpótló terápiás termékek például a rágógumi és a tapasz szabályozott mennyiségű nikotint juttatnak a szervezetbe, miközben kiiktatják a dohánnyal kapcsolatos kockázatokat. Az erre vonatkozó vizsgálatok szerint a nikotinpótló terápiás termékeket használó dohányosok nagyobb eséllyel szoknak le, mint azok, akik csak akaraterejükre támaszkodnak.

Neked ajánljuk

Ellenérvek Az elszívott cigaretták mennyiségének csökkentése jó leszokási módszer — amennyiben Ön végül valóban leszokik.

Azonban könnyen előfordulhat, hogy amikor már sikerült a csökkentés például ha már csak napi két szálat szívmegelégszik az eredménnyel, és soha nem szokik le teljesen. Így fokozatosan le tud mondani a nikotinról, és nem szakad meg a leszokási folyamat. A lassú, fokozatos leszokás azt is jelenti, hogy Ön bizonyos mértékben továbbra is árt egészségének hogyan lehet leszokni a hasit megjelenésének, és továbbra is cigarettára költi jövedelme egy részét.

Törekedjen arra, hogy a folyamat ne jusson holtpontra: hétről hétre tűzze ki célul az elszívott cigaretták számának további csökkentését.

A nikotinpótló terápiás termékek megkönnyítik ezt a folyamatot. Akár cigaretta adagját szeretné csökkenteni, akár leszokni szeretne, a "Keresse meg az Önnek való megoldást" funkcióval megtalálhatja az Önnek megfelelő terméket.

a dohányzásról való kilépés módja orrcseppek a dohányzás miatt

Lásd még