Tíz perc alatt hagyja abba a dohányzást

8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről - EgészségKalauz

A sóvárgás származhat abból, hogy szervezetében a nikotin szintje csökken, a szervezete ezzel jelzi, hogy hiányzik neki a megszokott adag.

Leszokni a dohányzásról: Tüdőráktérítő

Ez a kellemetlen állapot tulajdonképpen jó jel, mivel jelzi, hogy egyre tisztul a szervezete. A sóvárgás azonban kiváltódhat azért is, mert olyan környezetbe került, ami emlékezteti Önt és az idegrendszerét a dohányzásra. A sóvárgás természetes módon jelenik meg a leszokás folyamatában, és nem a sikertelenség jele. A sóvárgás általában átmeneti, perc alatt elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem.

A legfontosabb cél, hogy ne dohányozzon bármennyire is kívánja. Erre minden sóvárgás alkalmával érdemes emlékeztetnie saját magát. Ezért javasoljunk, hogy készítsen egy kártyát magának több példányban.

Számos más stratégia ajánlható a sóvárgással való megküzdésre.

A kártya másik oldalára írja fel az egyik legfontosabb okát annak, amiért le akar szokni a cigarettáról. Ezt a kártyát több példányban elkészítve érdemes olyan helyekre tenni, hogy ha kell, mindig kéznél lehessen.

  1. A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  2. Pedig a nikotin éjjel kiürült az agyból, kéne az új adag.
  3. Tíz perc alatt hagyja abba a dohányzást - 12ora.hu
  4. A dohányzás jelenleg több, mint 3 millió ember halálát okozza évente, ez a szám pedig a következő évtizedekben 10 millióra emelkedhet.

A sóvárgással való megküzdés 5 alapvető eleme: Várja ki, és ne gyújtson rá, míg a sóvárgás elmúlik, pár perc! Terelje el a figyelmét, foglalja el magát valamivel. Igyon egy pohár vizet, vagy például készítsen magának limonádét!

Lélegezzen mélyeket, hunyja be a szemét és vegyen 10 mély levegőt! Beszélje meg valakivel az érzéseit, nehézségeit!

tíz perc alatt hagyja abba a dohányzást

Számos más stratégia ajánlható a sóvárgással való megküzdésre. Gondoljon a legfontosabb indokra, amiért le akar szokni! Mondja ki hangosan csak úgy, vagy akár a tükör előtt. Ne kezdje el sajnálni magát! Azok az emberek még mindig dohányoznak, akik sajnálták magukat.

LESZOKNÁL? - 12 ÉRV A DOHÁNYZÁS ELLEN ✔ [ TOP 5 ] MAGYAR dohányzási kódolás Kostromában

Ön elég bölcs és bátor volt ahhoz, hogy elkezdje a programunkat és abbahagyja a dohányzást. Rágjon valamit!

tíz perc alatt hagyja abba a dohányzást

Tíz perc alatt hagyja abba a dohányzást föl és sétáljon! Igyon egy pohár vizet! Nyújtózkodjon, ásítson, végezzen guggolásokat, érintse meg a lábujját, csináljon karkörzéseket!

8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről

Csináljon valamit a kezével! Játsszon pénzérmékkel! Írjon egy levelet, emailt! Legyen jó magához minden lehetséges módon!

3 percenként gyilkol a cigi

Kényeztesse magát egy kicsit! Élvezzen különleges törődést a hétvégén finom étel, vidám műsor, stb. Olyan helyekre menjen inkább, ahol Ön sem dohányzik, és mások sem dohányoznak! Fogyasszon kevesebb alkoholt és kávét! Keresse a nemdohányzók társaságát!

Mi fog történni, ha azonnal abbahagyja a dohányzást és az ivást

Csak a mával törődjön! Bírja ki a mai napot dohányzás nélkül! A sóvárgás fellépése esetére javasolható az is, hogy alkalmazza a következő 5 lépéses eljárást a rágyújtás helyett: Vegyen mély lélegzetet!

Olvassa el a legfontosabb okot vagy okait, amiért le akar szokni!

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Legyen ez mindig a keze ügyében papíron vagy kisebb kártyán! Olvassa el ezen az oldalon található információkat! Válassza ki az itt javasoltak közül bármit!

A dohányzás kódolása káros

Hívja fel segítő társát, és számoljon be neki a sóvárgásáról! Mire mindezt megteszi a sóvárgása is elmúlik, mert a sóvárgás elmúlik ha rágyújt, ha nem. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Szomszédnéni: Hogyan szokjunk le a dohányzásról?

Lásd még