Leszokni a dohányzásról nagyon éhes. A 3. nap dohányzás nélkül! borjúfájdalom a dohányzás miatt

leszokni a dohányzásról nagyon éhes

Miért NEM lehet akaraterővel leszokni?

  1. A tapasztalt dohányzó leszokni a dohányzásról Dr.
  2. Mózes Zsófi Hogyan ne reklámozz gyerekkel?
  3. Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek? | Dr. Czompó Márta – Tüdőgyógyászat, Allergológia
  4. A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  5. A tapasztalt dohányzó leszokni a dohányzásról - 12ora.hu
  6. Dohányzásmentes világnap.
  7. Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról?

Írta: Szász Gábor Miért nem tudsz ellenállni a ciginek a negyedik nem dohányzó nap után? Miért vallasz újra és újra kudarcot a sütis pult előtt? Hova tűnnek az újévi fogadalmaid január végére?

Mit együnk leszokás közben?

Pedig olyan elszántan indultál, annyi lendülettel, és mégis… Hová vész az akaraterőd? Most aztán tényleg megcsinálom, elég volt, lefogyok, új életet kezdek, leteszem a cigit, elkezdek sportolni, egészségesen élek, jobb munkahelyet keresek….

Hányszor fogadkozunk életünk során?

  • A több nikotin valójában segíthet a leszokásban Leszokni a dohányzásról nagyon éhes
  • Magáról is azt mondta, hogy ő dohányzik, csak éppen 20 éve nem gyújtott rá.

Nemcsak te. Én is.

leszokni a dohányzásról nagyon éhes

Kapaszkodunk a holnapba, vagy egy újabb hétfőbe, akkor ugyanis minden jobb, mindent könnyebb elkezdeni. Másnap délig, 1 hétig, 1 hónapig, 1 évig, aztán…. Leszokni a dohányzásról nagyon éhes te is átélted már, hogy hiába a nagy fogadkozás, egyszer csak jön egy pont és bizonyos dolgokban újra és újra visszacsúszol a régi rossz szokásaidba.

leszokni a dohányzásról szóló fórumon mandulafájdalom dohányzáskor

Akaratgyenge volnál? Biztosan nem. Az élet annyi más területén kitartó vagy, annyi energiát tudsz mozgósítani bizonyos célokért, vagyis az okokat máshol érdemes keresni.

abbahagyja a dohányzást hogyan érzi magát a dohányzásról való leszokás?

Az akaraterő nem egy tulajdonság Kezdjük ott, hogy az akaraterő nem valamiféle velünk született tulajdonság, amiből kinek több, kinek kevesebb jut. És nem is úgy működik, mint az izomzatunk, hogy minél többet edzünk rá, annál nagyobb és többet bíró akaraterőnk lesz.

Miért NEM lehet akaraterővel leszokni?

Épp ellenkezőleg! Kitartásunk, önuralmunk igen összetett, sok-sok körülménytől függő, változó erőforrásunk. Függ attól milyen élethelyzetben vagyunk épp, milyen motivációk táplálják az akaraterőnket, milyen segítségre támaszkodhatunk, és így tovább.

Egy biztos: mindenkinek van akaratereje!

Leszokni a dohányzásról és éhes

Na, de akkor mégis miért bukunk el rendre a fogadalmainkkal? Hová tűnik az akaraterőnk? A válasz egyszerűbb, mint hinnéd: elhasználjuk!

leszokni a dohányzásról nagyon éhes

Gondold csak végig egy átlagos napodat! Felkelsz hétfő reggel, ráveszed magad a reggelire, mert bár egyáltalán nem vagy éhes, de tudod, hogy reggelizni kell, és a rendszeres étkezés fontos… Kávé helyett zöld teát töltesz.

Kérdések és válaszok

Nem szereted az ízét, de a tea egészségesebb, és így legalább nem kívánod annyira a reggeli első cigit… Nem, nem gyújtasz rá, kibírod, erős vagy…. Bemész a munkahelyedre, a reggeli dugót átvészelve 9 órára már három kisebb sokkon túl vagy, de nem gyújtottál rá, erős vagy… Beülsz egy megbeszélésre, aztán még egyre, és még egyre… Jönnek a telefonok, újabb feladatok, csak még egy kérés, csak még egy azonnali határidő, de te állod a sarad, nem gyújtasz rá, erős vagy… Délután egy kávé, szigorúan cukor nélkül, és a süti sem kell, tartod magad… Este végre hazaérsz, jöhet a 2.

Érted már? A nap végére egyszerűen szétosztjuk az akaraterőnket. Nem az akaraterőn múlik!

Account Options

Márpedig akaraterőre az élet minden terén szükségünk van. Akaraterő kell ahhoz, hogy kora reggel felkeljünk, hogy pontosan végezzük a munkát akkor is, ha épp semmi kedvünk hozzá, hogy tartsuk a fogadalmainkat, hogy ne gyújtsunk rá egy stresszesebb nap után se. Ez az oka annak, hogy pusztán akaraterővel NEM lehet tartósan leszokni a dohányzásról.

Pedig az egyik legnagyobb tévképzet a dohányzás kapcsán, hogy a leszokáshoz csak össze kell szedni az akaraterőnket, és kész. A hiba ott van, hogy igazából semmi nem tud tartósan működni pusztán akaraterővel. Egy rossz szokást egy másik szokással tudunk felváltani, leszokni a dohányzásról nagyon éhes függőségnél pedig, mint amilyen például a dohányzás, a függés valódi okát kell kiiktatnunk.

Vagyis ami nem megy akaraterővel, az még több akaraterővel sem fog működni. Ha az akaraterő nem megoldás, akkor mégis mi segít?

Leszokni a dohányzásról nagyon éhes. Leszoktam, és állandóan éhes vagyok. Mit tegyek?

Hogyan lehet megszabadulni a dohányzás káros szenvedélyétől? A titok nyitja, hogy egyszerűen csak máshonnan kell megközelítened a problémát!

Ezek helyett keresd meg a módját, hogy a dohányzás okát, a mentális függőséget meg tudd szüntetni!

Na vajon, hogy bírom cigi nélkül?

A dohányzás valódi okáról leszokni a dohányzásról nagyon éhes egy korábbi blog bejegyzésben írtam, a cikket ezen a  a linken megtalálod. Ha szeretnéd megismerni a fenti cikkben is említett világhírű leszoktató módszert, amellyel könnyen, akaraterő nélkül és valóban tartósan — akár végleg —  le lehet tenni a cigit, regisztrálj a sikeres leszokás 3 titka című ingyenes előadásomra, ahol a részletesen bemutatom, hogyan is működik az Allen Leszokni a dohányzásról nagyon éhes módszer, ami eddig emberek tízezreinek segített már a leszokásban.

Lásd még