Hogyan lehet leszokni a dohányzásról javaslattal

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
Médiaajánlat Kedves Látogatóink! Finanszírozási nehézségeink szponzor híján — 15 éves működés után — bennünket is arra kényszerítenek, hogy fogjuk vissza a tempót. Ezért már nem közlünk új cikkeket, de továbbra is elérhetők a keresőink, a holdnaptár, a kínai horoszkóp és a másfél évtized alatt megjelent írásaink. Reméljük, hogy hamarosan lesz olyan üzleti partnerünk, aki akár tulajdonosként, akár üzemeltetőként lát fantáziát a Natúrszigetben, és kész tovább működtetni, fejleszteni az oldalunkat. Továbbra is vigyázzanak magukra és szeretteikre!

Ezért is kell megismernie azokat a kiváltó körülményeket, amelyek a dohányzásra való késztetést kiváltják, vagy felerősítik. Sokan mondják, hogy akaraterő kell hozzá. Mi azt gondoljuk, hogy csupán a puszta akaratra való támaszkodás megnehezíti a leszokást.

Tippek: így győzhető le a munkamánia A nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás már a múlté — vélik a szakértők.

Ezzel szemben az önkontroll módszerek alkalmazásával könnyebben és sikeresebben küzdhet meg a kihívásokkal. A korábban felismert dohányzást kiváltó körülményekkel való megküzdésben kreatívan alkalmazhatja ezeket a körülményeket.

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz

Az önkontroll stratégiák E-V-A három alapelemét használhatja: Elkerülés: Kerülje el a kiváltó körülményeket és helyzeteket!

Csináljon valamit az adott helyzetben másképp, mint szokott!

Harmadlagos nikotinterhelés A dohányzás abbahagyása után 24 órával csökken a szívinfarktus közvetlen veszélye, 3 hónap múlva múlik a köhögés, 5 év múlva a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák kockázata a felére csökken. Tíz jó tanács ahhoz, hogyan szabaduljunk meg a dohányzás szenvedélyétől, s néhány biztató tény arról, mit nyerhetünk vele.

Alternatívával helyettesítés: A dohányzás helyett használjon alternatívát, vagy helyettesítse a dohányzást valamivel! Relaxáció hogyan lehet leszokni a dohányzásról javaslattal cigaretta helyett Gyümölcs vagy zöldség pl. A három lehetőség mellé még egy negyediket is hozzátehetünk: Figyelje meg, hogyan működnek a stratégiái, és váltson másikra akkor, ha valamelyik nem működik.

Szimpatika főoldal

Ehhez azonban ki kell próbálni a stratégiáit. Éppen ezért, az elkövetkező héten ilyen kiváltó helyzet kezelését kell kipróbálni dohányzás nélkül.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról javaslattal hagyja abba a dohányzást, stresszmentes tablettákat

Válasszon olyan helyzetet, amit kezelni fog! Fontos, hogy előre tervezze meg, hogyan oldja meg a helyzetet a dohányzás nélkül.

leszokni dohányozni sétálom, mint egy részeg

Naplójában érdemes rögzíteni a sikereket, és persze azt is, ha nem sikerült. Ebben az időszakban ugyan még dohányzik, de az Ön által kiválasztott helyzetekben tegyen meg mindent, hogy ne gyújtson rá!

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány javaslatot, de természetesen a saját ötletei nagyon fontosak a kiváltó körülményekkel való megküzdésben. Találkozhat, beszélgethet a nemdohányzó barátaival, munkatársaival. Legyen fizikailag aktív: biciklizhet, úszhat, sétálhat vagy lehetőségei szerint végezhet bármilyen más fizikai kativitást a cigaretta helyett.

abbahagytam a dohányzást, és izzadni kezdtem legjobb leszokási módszer

Igyon egy pohár vizet! Cigi helyett küldjön el egy emailt vagy SMS-t valakinek. Cigi helyett Internetezhet. Hívja fel telefonon a barátait. Gyakorolhatja a relaxációt. Gyűjtse össze a helyzetekre vonatkozó stratégiáit! Kezdetben pár napig válasszon olyan helyzetet, amelyben a kitalált stratégiáit alkalmazza!

Szimpatika főoldal

Figyelje meg mennyire hatékony. Ha hatékony és megállja az adott helyzetet vagy körülményt cigaretta nélkül, akkor remek, ha nem sikerül, akkor másik stratégiát kell kidolgozni. Pár nap múlva más-más helyzetre dolgozhat ki stratégiákat. Minden egyes kockázatos helyzet, körülmény esetében írja le az eseményt, a személyeket, akik Önnel lehetnek, valamint azt, hogy Ön mit tehet, gondolhat és érezhet ilyenkor.

A dohányzásról való leszokás gyógyszermentesen

Soroljon fel minden egyes esetben konkrét megküzdési stratégiákat, amelyeket használni fog annak érdekében, hogy elkerülje a dohányzást. Tartsa észben! V — Változtatás: Változtasson rajta!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról javaslattal

A — Alternatíva: Használjon valami mást, helyettesítse a cigarettát valamivel az adott helyzetben! Ha egy stratégia nem működött az adott helyzetben, akkor váltson stratégiát! Nagy kockázatú helyzet.

leszokni a dohányzásról, de eltört

Lásd még