Miért akar enni, amikor abbahagyja a dohányzást?. „Google“ knygų paieška

miért akar enni, amikor abbahagyja a dohányzást?

Az idegesítő cigi - Tévhitek a dohányzásról

Végre nem dohányzom! Az egyszerő módszer, amellyel le lehet szokni a dohányzásról Fordította: Kövesdi Árpád Tartalomjegyzék Elıszó Miért is fordítottam le ezt a könyvet?

A dohányzás már rövidtávon érzékelteti káros hatásait romló sporteredmények, megemelkedett anyagi kiadások, elszíneződött ujjak, idő előtti őszülés és kopaszodás, rossz lehelet, köhögés, légzési zavarok. Évek során pedig ezek a hatások csak fokozódnak, sőt nagyon sok esetben betegségek alakulnak ki. A dohányfüstben levő egészségkárosító anyagoknak nincs biztonságos szintje: nincs olyan kis mennyiségük, aminek a belégzése ne lenne ártalmas.

Bevezetés 1. Javíthatatlan dohányossal még nem találkoztam 2. Amikor abbahagyja a dohányzást?

naponta hagyja abba a dohányzást

egyszerő módszer 3. Miért is olyan nehéz a leszokás?

miért akar enni, amikor abbahagyja a dohányzást?

Közönséges csapda 5. Miért dohányzunk tovább?

Sose szokj rá a dohányzásra!

A nikotinfüggıség 7. Az agymosás és a tudatalatti 8.

A 3. nap dohányzás nélkül!

Az elvonási tünetek enyhítése 9. Stresszhelyzetek Unalom Koncentráció Kikapcsolódás, lazítás, pihenés A kombi-cigaretta Mirıl mondok le?

  • A dohányzás és a kábítószer-függőség elleni küzdelem
  • Ismerje meg a Steven Reiss professzor, az Ohio-i Állami Egyetem pszichológia és pszichiátria professzorának gondolatait.
  • Durva következményei vannak a dohányzásnak | Well&fit
  • Az idegesítő cigi - Tévhitek a dohányzásról

X forintot spórolok hetente Egészség Energia Segít kikapcsolódni, és önbizalmat kölcsönöz A fenyegetı fekete árnyak A dohányzás elınyei Kevesebbet dohányozni?

Veszélyes csapda! Csak egyetlen egy szál cigaretta Alkalmi dohányosok, tinédzserek, nemdohányzók A zugdohányosok Szociális nyomás?

Szívni, vagy nem szívni…

A megfelelı idıpont Hiányozni fog a cigaretta? El fogok hízni?

miért akar enni, amikor abbahagyja a dohányzást?

Kerüljük a rossz motivációt A leszokás egyszerő metódusa Az elvonási periódus Csak egy slukk Nehéz lesz számomra? A kudarc fı okai Pótcselekvések, pótszerek Óvakodnom kell a kísértésektıl?

16 ok a dohányzásról való leszokásra

A megvilágosodás pillanata Az utolsó cigaretta Egy utolsó figyelmeztetés Öt év tapasztalat Segítsen a dohányosoknak a süllyedı hajón Egy tanács a nemdohányosoknak Befejezı rész: Segítsen, hogy vége legyen ennek a botránynak 2 Elıszó Kedves Olvasó! Miután én magam felhagytam a dohányzással és az elmúlt év folyamán több, mint 20 dohányosnak is sikerült a londoni kurzusaim alkalmával a nikotinfüggıségtıl megszabadulni, teljesen biztos voltam benne, hogy az Easyway - módszerem más dohányosoknál is mőködik.

  1. Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  2. Az idegesítő cigi - Tévhitek a dohányzásról
  3. Hagyja el a dohányzást automatikus javaslat alapján
  4. 10 fantasztikus dolog, ami a dohányzás abbahagyása után történik a testeddel | Well&fit
  5. Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg.

Amire szükségem hogyan lehet abbahagyni a dohányzást és örökre, az akaraterı! De miért olvasná el az egész könyvet, ha a leszokástól való félelme elıtte még nem szőnt meg.

Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?

Ez itt a klasszikus kérdés! Mi volt elıször a tyúk vagy a tojás? Ezekbıl a nem éppen bátorító megjegyzésekbıl kiindulva nekem is kétségeim támadtak.

leszokni a dohányzásról 30 éves tapasztalattal Fogyni akarok és leszokni a dohányzásról

A kurzusaimon gyakran átéltem, hogy egy dohányos egy fontos pontot félreértett. De a kurzuson ezt mindig ki tudtam javítani. De hogy tehetné meg ezt egy könyv?

Durva következményei vannak a dohányzásnak

Pontosan emlékszem, hogy olykor milyen frusztrált voltam a közgazdász amikor abbahagyja a dohányzást? egyetemi évei alatt, amikor a könyvben egy pontot nem értettem, vagy nem értettem vele egyet és nem tudtam a könyvnek válaszolni. Egyébként arról is meg voltam gyızıdve, hogy a videó és televízió korában sok ember nincs könyvolvasáshoz szokva.

Plusz még ezen felül volt egy kételyem, mert nem voltam író és ezen a területen a saját korlátaim is teljesen tudatosak voltak bennem. Biztos voltam amikor abbahagyja a dohányzást?, hogy egy dohányost egy személyes beszélgetésben meg tudnám gyızni arról, hogy mennyivel is szebbek a társasági szituációk nemdohányzóként és hogy mennyivel jobban tud az ember koncentrálni, vagy a stresszhelyzetekkel megküzdeni, illetve, hogy milyen könnyen és egyszerően le lehet szokni.

Újévi fogadalomként letetted a cigarettát? Most csak arra kell koncentrálnod, hogy ne keveredj bele újra a dohányzás bűvkörébe — ebben mi is tudunk segíteni. Összegyűjtöttük neked azokat a fantasztikus érveket, melyek tutira elveszik a kedved a további füstölgéstől! Javul a vérkeringésed Már egy cigaretta kihagyása után gyorsul a vérkeringésünk, ha pedig végleg leteszed a cigarettát, a végtagjaid gyorsabban melegednek át, mint dohányzáskor — ez nem utolsó szempont ebben a nagy hidegben.

Azt kérdeztem magamtól, hogy nem kellene-e inkább egy profi szerzıt felkeresnem. Szóval nem sok esélyt láttam arra, hogy egy könyv sikeres lehetne. Az istenek megáldottak.

Lásd még