Miért könnyű néhánynak leszokni a dohányzásról, Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | 12ora.hu

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

  • Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | 12ora.hu
  • Dohányzásról való leszokás gyógyszerei

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

miért könnyű néhánynak leszokni a dohányzásról

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

Ellenzék, 1931. április (52. évfolyam, 75-97. szám)

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál!

Természetvédelem

Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

Orvos válaszol

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

  • Mi fog változni, ha abbahagyja a dohányzást?
  • Ellenzék, április ( évfolyam, szám) | Arcanum Digitális Tudománytár
  • Orrspray gyerekeknek
  • Leszokni az orvosokat
  • Dohányzásról való leszokás-megvonási tünetek és azok kezelése. - fajin

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

miért könnyű néhánynak leszokni a dohányzásról a dohányzó szívfájdalomtól

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

miért könnyű néhánynak leszokni a dohányzásról Abbahagytam a dohányzást, lefogytam

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk.

  1. Dohányzás és immunitás
  2. 12ora.hu - Együtt a cigi ellen - Május a Nemdohányzó Világnap
  3. Természetvédelem | Digital Textbook Library
  4. Együtt a cigi ellen - Május
  5. Ellenzék,

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Lásd még