Twitter kitilt, Google bekeményít, a Face meg halványan szigorítja a politikai hirdetéseket.

A Twitter már bejelentette, hogy minden politikai hirdetést ki fog tiltani a platformról, mindeközben a Google is nyilatkozott, s bár ők nem tiltanak, de keményebben fogják fogni a gyeplőt. A Facebook viszont most jutott el arra a pontra, hogy a politikai hirdetéseket is alaposabb vizsgálat alá vetik.

A Facebook, a Twitter és a Google utáni felébredése nem olyan drasztikus mint a két másik platform döntése, viszont legalább elindult valami. Hogy pontosan mi is? Ezen jellegű hirdetéseket, eddig bármennyire lehetett szűkíteni, így volt olyan politikai hirdetés mely tényleg csak azokhoz az emberekhez jutott el, akik vakon elhitték minden egyes szavát annak a hirdetésnek. Mindeközben több hirdetés ezek közül hazugságra épült. Ergo Mark és csapata úgy döntött, hogy nem engedi a “végtelenségig” szűkíteni a célcsoportot, ezzel olyan emberekhez is eljut majd a hirdetés, akik felfedezhetik a helytelen, vagy hazug hirdetéseket, majd azokat jelentve a facebook algoritmusai tiltják, és szankcionálják azt.

Mindezt kb 2020 körül vezetné be a Face. Majd kiderül hogy mi lesz az egészből.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük