Megfázott és abbahagyta a dohányzást, 12ora.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

12ora.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Milyen érzés egy embernek leszokni a dohányzásról

Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? Bizonyára nagyon sok dohányos határozta már el ezzel a szlogennel a fejében, hogy leszokik a cigarettáról. Nem kevesen viszont félnek abbahagyni a dohányzást, mert rettegnek attól, hogy meghíznak utána. Mint példánk és a statisztikai adatok többsége is mutatja, különösen a nők rettennek meg a biztos hízás gondolatától a cigarettáról való leszokást követően.

Hogyan készüljön, ha Önt műteni fogják?

Pedig a leszokás lehetséges súlygyarapodás nélkül is — csak egy kicsit oda kell figyelni rá. De minthogy a leszokás nyomán ezt a kalóriamennyiséget nem égetik el, a szervezet visszanyeri régi állapotát.

Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Ehhez a mérsékelt súlygyarapodáshoz azonban rendszerint hozzáadódnak további kilók, mert a volt dohányos rendszerint többet eszik a cigaretta elhagyása okozta hiányérzet kompenzálására. Megfázott és abbahagyta a dohányzást több, a szervezet megfosztása a nikotintól általában növeli az édességek iránti vágyat is.

Dohányzásról.

Egyes felmérések szerint a dohányosok rendszerint kalóriadúsan étkeznek, jobban növelik koleszterinszintjüket, több sót, alkoholt fogyasztanak, mint mások. Viszont általában kevesebb telítetlen zsír, rostos anyag, C- és E-vitamin valamint béta-karotin jut be a szervezetükbe.

Dohányzásról való leszokásban segítő termékek

Ez pontosan a fordítottja annak a folyamatnak, ami kívánatos lenne jó egészségi állapotuk fenntartása szempontjából. Ezért egyik fontos követelmény, hogy a volt dohányosoknak fel kell hagyniuk rossz táplálkozási szokásaikkal, káros reflexeikkel. Csökkentsük a nassolás kísértését! Tisztítsuk meg a konyhaszekrény polcát, az íróasztal fiókját a különböző chipsektől, kekszektől, amerikai mogyorótól és más hizlaló nassolni valótól.

Hagyja abba a dohányzást rágógumival mit lehet inni a dohányzás vágyával? Család-barát: Mellkas fájdalom és infarktus a dohányzásról való leszokás hevesen lélegezni kezdett Örökre leszokni a dohányzásról leszokni az édességről, leszokni a dohányzásról ban stérimar baby orrspray.

Tegyük el a kezünk ügyéből a zsíros sajtdarabkákat, megfázott és abbahagyta a dohányzást, snackeket is, ha rágyújtás helyett utánuk akarnánk nyúlni… Inkább készítsünk magunk elé felaprózott zöldséget, gyümölcsöt. Főzzünk fűszeresebben, mint eddig!

megfázott és abbahagyta a dohányzást dohányzás abbahagyása hörgők

Kiváló módja annak, hogy könnyű, finom ételekkel táplálkozzunk, és ne vágyjunk a hizlaló, esetleg kevésbé ízletes fogásokból nagyobb mennyiségre.

Ezért fegyverkezzünk fel sokféle fűszerrel, és ízesítsük ételeinket kedvünk szerint. Használhatunk zöldfűszereket petrezselymet, kaprot stb.

  • Dohányzó kódoló videó 23 képkockával
  • Hogyan készüljön, ha Önt műteni fogják?

Szerezzünk be nikotinpótlókat! Ezek a készítmények tapaszok, rágógumik stb. Az eredmény: jobban elviseljük a cigaretta hiányát, nem rágcsálunk annyit a dohányzás helyett, így kisebb lesz a súlyfelesleg.

  1. A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.
  2. Dohányzás ellen

Fotó: rf. Mozogjunk többet! Tartozzék közéjük a több testmozgás, válasszunk egy nekünk tetsző sportágat, vagy próbáljunk ki többfélét. Egy kellemes testedzés során több energiát fogyasztunk, nagyobb mennyiségű kalóriát éget el a szervezetünk a hízás egyik ellenszereként. Eközben endorfin hormon szabadul fel szervezetünkben, amitől szintén javul a közérzetünk.

  • Az idegesítő cigi - Tévhitek a dohányzásról Szerző: Országos Egészségfejlesztési Intézet Minden dohányos hiszi, hogy rajta kívül mindenki másnak árt a dohányzás.
  • Magáról is azt mondta, hogy ő dohányzik, csak éppen 20 éve nem gyújtott rá.
  • Nem a tüdőrák a dohányzás legnagyobb kockázata!
  • Ehhez az országban nagyon sok helyen nyújtanak segítséget a tüdőgyógyászok.
  • Az idegesítő cigi - Tévhitek a dohányzásról Megfázott és abbahagyta a dohányzást Kapcsolódó cikkek Az idegesítő cigi - Tévhitek a dohányzásról Szerző: Országos Egészségfejlesztési Intézet Minden dohányos hiszi, hogy rajta kívül mindenki másnak árt a dohányzás.
  • A fiatalod leszokott a dohányzásról
  • Hogyan lehet abbahagyni a dohányzást, ha iszik
  • Ez történik a testünkkel, ha abbahagyjuk a dohányzást - HáziPatika

Igyunk sok ásványvizet, teát! Egy bevált módszer: ahányszor csak rá akarnánk gyújtani, igyunk egy pohár ásványvizet vagy egy csésze teát segít feledtetni a vágyat.

Ami pedig a kávét illeti, ne igyunk belőle két csészénél többet naponta.

megfázott és abbahagyta a dohányzást a használt füst káros hatása

Ha eddig több kávét fogyasztottunk, helyettesítsük azt zöld teával, mert annak az íze után kevésbé kívánjuk a cigarettát. Kerüljük a kalóriadús, alkoholos italokat, hiszen azok mellé — korábbi szokás alapján — még jobban kívánjuk a cigarettát. Gyakrabban készítsünk magunknak salátát!

megfázott és abbahagyta a dohányzást

A kevéssé kalóriadús zöldségek-gyümölcsök antioxidánsokat juttatnak a szervezetbe, melyekre a volt dohányosoknak nagy szükségük van. Nem magas cukortartalmú gyümölcs is mindenképp szerepeljen a reggeli és az uzsonna összeállításában, a zöldség pedig ne maradjon ki az ebédre és vacsorára tervezett menüből.

10 fantasztikus dolog, ami a dohányzás abbahagyása után történik a testeddel

Jó ötlet a citromlével és egy kis olívaolajjal ízesített nyers zöldsaláta, így egy adag C-vitamin és antioxidáns beviteléről gondoskodunk egyidejűleg — fogyasszunk belőle uzsonnára is!

Étkezzünk több részletben! Mint fentebb már szó volt róla, el kell vetnünk azt az elképzelést, hogy rágyújtás helyett majd rágcsálni fogunk valamit, így könnyebben kibírjuk cigaretta nélkül. Az étkezések elaprózása segít betartani egy bizonyos táplálkozási ritmust és kontrollálni a kalóriabevitelt. Forrás: Galenus.

megfázott és abbahagyta a dohányzást amikor a dohányzás iránti vágy leáll

Lásd még