Leszokni a dohányzó naplót

Szimpatika – Segítség a leszokáshoz

Legfontosabb tudnivalók a dohányzásról

Legfontosabb tudnivalók a dohányzásról 25 tipp a leszokáshoz Erős akarat és sziklaszilárd elhatározás — ezek a legfontosabbak a sikeres leszokáshoz. Kevés, ha csak gondolkodsz azon, hogy le kellene szoknod.

  • Dohányzás – Wikipédia
  • Hogyan használjuk a dohányzási naplót? | 12ora.hu
  • Keresés Ne Gyújts Rá!
  • Leszokási tippek - CigiSzünet

Tippjeink segítenek. Nemcsak neked, de a barátaidnak is nehéz lesz a leszokás időszakában.

nikotintartalmú gyógyszerek a dohányzásról való leszokáshoz leszokni a dohányzásról mi a haszna

Meséld el az elhatározásod a családtagjaidnak és a barátaidnak! Kérd meg őket, hogy a leszokás időszakában legyenek megértőek veled. Dohányos ismerőseidet kérd meg, hogy ne kínáljanak cigarettával, és támogassanak a leszokási kísérletedben!

Gondold végig, hogy milyen helyzetekben dohányzol, és próbáld meg tudatosan kerülni azokat!

Olvasási mód:

Változtass a megszokott szituációkon! Távolítsd el a hamutálakat a környezetedből, és dobd ki az összes öngyújtót, cigarettás dobozt, gyufát. Kezdj el sóhaj a dohányzás miatt tapaszokat és tablettákat használni!

Olyan erős tapaszt válassz, amely illik a korábbi dohányzási szokásaidhoz.

leszokni a dohányzó naplót

Kezdj el nikotintartalmú készítményeket pl. Niquitin használni! Olyan erős tablettát, tapaszt válassz, amely illik a korábbi dohányzási szokásaidhoz. A harmadik dohányzásmentes napon lepd meg magad egy finom ebéddel vagy vacsorával, hogy megtapasztald, mennyivel jobban érzed most az ízeket, és hogy lásd, mennyire megéri.

A leszokás pozitív következményei

Keressen egy hasonló cipőben járó barátot, akivel erősíthetitek egymást! Sokaknak segítséget jelent, ha leszokási kísérletüket nem egyedül csinálják. Sportolj, mozogj leszokni a dohányzó naplót A testedzés segít enyhíteni a leszokási tüneteket. Ha teheted, ne maradj egyedül: szervezz programot olyanokkal, akik figyelnek rád, és támogatnak a leszokásban.

Időnként jutalmazd meg magad apróságokkal, hogy jobban érezd magad a bőrödben!

  • Allen Carr módszer - Dohányzás leszokás könnyen
  • 12ora.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit
  • Ne maradj le semmiről!
  • Dohányzás és látás
  • Leszokási tippek 1.
  • Köszönjük, üzenetét elküldük a szerzőnek.

Számold ki, hogy a dohányzás elhagyásával naponta átlagosan hány forintot takarítasz meg! Ígérd meg magadnak, hogy később a megspórolt pénzből veszel magadnak valami értékeset.

Sütemények helyett egyél sok zöldséget és gyümölcsöt!

leszokni a dohányzó naplót ha lehagyja a dohányzást

Azon túl, hogy segítenek leküzdeni a dohányzás utáni vágyadat, még egészségesek is. Ha úgy érzed, bármit megtennél azért, hogy rágyújthass, gondolj arra, hogy miért is akarsz leszokni leszokni a dohányzó naplót dohányzásról.

Mindig lásd magad előtt a kitűzött célt! Ne add fel a küzdelmet, még akkor sem, ha egyszer-egyszer megbotlasz!

Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.

Egy cigaretta nem a világ, de csak akkor, ha nem követi második, harmadik… Próbálj nyugodt körülményeket teremteni magadnak! A stressz óhatatlanul növeli a nikotin és a cigaretta iránti vágyat. Próbálj ki új dolgokat, szervezz olyan programokat, amelyeket eddig nem próbáltál! Ismerj meg új embereket vagy hívd el a barátaidat is — társaságban könnyebben megy a leszokás.

Ha egyedül vagy, hamarabb elcsábulsz.

leszokni a dohányzó naplót

Ha úgy érzed, hogy nem bírod tovább, kérj segítséget háziorvosodtól! Soha ne hosszú távú célokban gondolkodj!

Segítség a leszokáshoz

A célod mindig az legyen, hogy az adott napot kibírd dohányzás nélkül. Az első néhány hét után örülj a tested pozitív változásainak: kellemesebb a leheleted, kevesebbet köhögsz, nem fulladsz, érzed az ízeket.

bal mellkas szúró fájdalom antihisztaminos orrspray

Online fórumokon oszd meg a tapasztalataidat olyanokkal, akik próbálnak hozzád hasonlóan leszokni a dohányzásról. A fórumozóktól bátorítást, támogatást és hasznos tanácsokat kaphatsz. Ne próbálj meg a dohányzásról való leszokás időszakában fogyókúrázni! A kettő túl sok egyszerre, könnyen felemészthetik az erődet.

Figyelj jobban a táplálkozásodra!

Hogyan használjuk a dohányzási naplót?

A leszokóban lévők hajlamosabbak sokat nassolni és a szükségesnél több kalóriát magukhoz venni. Vezess naplót a kezdetektől! Írd fel, hogy miért akarsz leszokni, mennyit spórolsz ezzel, és azt is, hogy mivel fogod jutalmazni magad.

További tartalmak.

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána?

Lásd még